denver2017.reismee.nl

Omgeving Custer

Vandaag uitgeslapen (06:30 wakker). Vroeg ontbijtje alles loskoppelen en richting Crazy Horse Memorial. Bij aankomst besloten om alleen foto's te maken en door te gaan naar Mount Rushmore. Mooie route er naar toe , het is hier echt prachtig, wat een natuurschoon. Bij aankomst werden we naar een RV plek gewezen . Klein stukje lopen en we waren bij de presidenten ( George Washington,Thomas Jefferson, Abrahan Lincoln en Theodor Roosevelt). Het viel ons op dat het niet super druk was,maar misschien omdat we er op tijd waren. Iedereen maakt foto voor elkaar en we werden tot 2x toe aangesproken of wij uit Nederland kwamen. Mensen begonnen een heel verhaal. Aangekomen bij de 4 presidenten konden we gaan foto schieten. Was heerlijk weer dat speelde ook mee. Onze traditie weer voortgezet, een kerstbal gekocht van de 4 heren. Vervolgens naar Custer State park gegaan opzoek naar Wildlife. Die hebben we gezien , bij het kaartje kopen al. Een hele dikke .... Vriendelijke dame. Ze heeft ons het een en ander verteld,en zeker de goede kant op gestuurd. Waren natuurlijk nieuwsgierig naar onze buffels, kijk maar naar de foto's. Een berg hoor. Halverwege het park lekker in het zonnetje zitten lunchen . Nog geen 10 minuten later de eerste druppels, onweer en de flitsen, niet normaal meer. Gelukkig reden we het zonnetje te gemoed. Na een half uurtje nog even wat boodschappen gedaan en we konden gewoon weer in het zonnetje zitten. Zoals gisteren de Firepit aan en vandaag hadden we hamburgers,filetlapje en spareribs op het programma, wederom heerlijk gegeten. Heerlijk tot laat in de avond bij het vuurtje gezeten.

Een verrassing wat het morgen gaat brengen.

Jan en Ingrid

Wat een mooie foto's weer zeg. Dat wordt opnieuw een mooi fotoboek. Lijk me zo indrukwekkend die presidenten in de rotsen.

Groetjes

Jan en Ingrid

Jeannette & Henri

Zo te lezen genieten jullie met het uur. Er zijn nog vele uurtjes te gaan 😜 Spareribs, 👍, recept gevraagd aan Centraal ?🍽 Prachtige foto's 👍